Jag lurade ödet med hjälp av Nalle Puh

"Om du försöker hitta hem men istället hittar en grop, så kan du försöka att leta efter en grop. Då skulle du med all säkerhet inte hitta en grop, vilket skulle vara bra, för då kanske du hittar någonting du inte letar efter, vilket skulle kunna vara precis det du letar efter."

Med denna absolut strålande logik lyckades jag, helt på egen hand, se till att Spanien tog sig till semifinal i EM. Först hejade jag ju såklart på Sverige, och det gick ju som det gick. I matcherna som följde hejade jag på Tjeckien, Kroatien och Holland... Så igår satt jag (i min ensamhet) och smyghejade på Spanien medan jag lite högre (fortfarande i min ensamhet) hejade på Italien. Och det fungerade!

Viva España!

Andra bloggar om:
, ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback